Ce pierzi dacă ignori arhivarea electronică

Ce pierzi dacă ignori arhivarea electronică   Businessul tău presupune un flux continuu de documente, acte și facturi, indispensabile pentru bunul mers al lucrurilor. Proprietarilor de afaceri  li se întâmplă frecvent să aibă nevoie conținutul unui material scris sub formă electronică, de cele mai multe ori penbtru a găsi mai ușor anumite informații, sau pentru a-l putea edita, sau a-l introduce într-o arhivă electronică.
Mai mult

Ce pierzi dacă ignori arhivarea electronică

Businessul tău presupune un flux continuu de documente, acte și facturi, indispensabile pentru bunul mers al lucrurilor. Proprietarilor de afaceri li se întâmplă frecvent să aibă nevoie conținutul unui material scris sub formă electronică, de cele mai multe ori penbtru a găsi mai ușor anumite informații, sau pentru a-l putea edita, sau a-l introduce într-o arhivă electronică. Conform statisticilor, 15% din timpul petrecut de un aganjat la birou este dedicat regăsirii documentelor salvate pe hârtie, iar 8,5% din documentele scrise sunt pierdute din cauza erorilor din timpul arhivării fizice. Pentru a evita astfel de situații și pentru a crește productivitatea angajaților, arhivarea electronic reprezintă o soluție foarte practică. Arhivarea electronică nu înseamnă doar scanarea documentelor. Ulterior scanării, este necesar ca documentele tale să fie indexate, pentru a reduce timpii de căutare, pentru a exista o concordanță inventarele fizice și cele în format digital, dar și pentru a respecta legislația în vigoare.
Mai mult